dijous, 12 de juny del 2008

...i si ens acomiadem?

Aquest dia 13 de juny comencen els acomiadaments a una vida tranquil·la, a una feina estable, a uns amics que m'han acompanyat allà on he anat i que també els duré dins la meva maleta, a la família que m'ha cuidat aconsellat i guiat...

Pot sonar transcendental, però no ho és ja que no és un adeu per sempre, sinó un fins aviat i amb Internet tot és més proper i les distàncies es difuminen..

Però anem al que ens planteja la pregunta! Començaré per la feina, que demà ja serà el meu últim dia (foto: avui al meu despatx senyalant que només em quedaven dos dies de seure en aquesta cadira tant còmode). Pels de la feina tinc preparat un berenar amb un pastis de taronja i xocolata i una coca de yogur i a la nit soparet entre els més avinguts. Dissabte dia de cuinetes per fer una gran festa pel Bar Solà i un soparet que espero que a tots agradi i que la meva mare ha ideat per a que tot surti perfecte. Diumenge dinar amb la família i a la tarda a veure altres familiars. Dilluns fer gestions per bancs, administracions, anar de compres, Dimarts altres compres i administracions, dinar amb alguna amistat, Dimecres encara no ho se però segur que fer maletes i Dijous sense tocar-me els ous (pq no tindré temps) aniré de cul cap a Glasgow!!

Així que comencem a acomiadar-nos!!! Queda menys d'una setmana!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

..i si contem quanta gent entra?